Viestinnän kenttä on sirpaleinen. 

Tullakseen näkyväksi on oltava merkityksellinen ja kiinnostava. Viestien taakse tarvitaan todelliset teot ja oikeat ihmiset. Se on kiinnostavaa. 

Verkostoitumalla ja hyvällä yhteistyöllä saa äänensä kuuluviin hajanaisessa mediamaailmassa.  

Verkostot voivat olla virtuaalisia, mutta mikään sosiaalinen media ei vedä vertoja ihmisten välisille kohtaamisille.

Olemme linkkinä verkostoja vahvistamassa. Luomassa uutta, kehittämässä ja konseptoimassa. Myös tutkimusta apuna käyttäen.

 

VERKOSTOITUMISEN TOIMINTAMALLI

 

Verkostojen voima on valtava. Some on hyvä kumppani, kun haluaa olla ajan tasalla siitä, mitä tapahtuu. 
Jos haluaa mennä asioissa pintaa syvemmälle, kasvokkain kohtaamista ja ajatusten vaihtoa ei voita mikään. Järjestämme tuloksellisia kohtaamisia. Jaan tärkeät ruoka-alan uutiset  twitterissä.

 

Vaikuttava viestintä perustuu kohderyhmien tuntemiseen. Tutkimus auttaa tuntemaan ihmisten mieltä ja ilmiöitä. Toteutamme verkostomme avulla tutkimuksia, joiden paras osa on toimivat suositukset.

ESIMERKKEJÄ TAVOISTA TUTKIA

Desk Research 
kertoo mitä tiedetään, eikä turhaan aloiteta aivan alusta. Kokenut tutkija löytää tiedon keskeltä olennaisen ja kiteyttää sen.


 

kuule_tutk_kohder.jpg

Kohderyhmätutkimus
tutustuttaa ihmisiin ja auttaa löytämään merkitykselliset asioista. Syvimmälle kohderyhmän elämään pääsee etnografisella tutkimusotteella.

Vaikuttajaluotaus
henkilökohtaisin haastatteluin tuo esille tärkeän ryhmän mielipiteet ja näkemykset. 

kuule_tutk_baro.gif

Seurantamittaus ja barometri 
kertovat muutoksesta ja auttavat luomaan sitä. Kvantitatiivia tutkimuksia teemme yhteisttyössä M3 Research O:n kanssa.